sommarnatt

Klockan är lite över 4 på natten och jag har just kommit hem, joo de om min sköna spa kväll, jag han nog trots allt ha klart min spa kväll! men känner mig allt annat än fresch just nu när jag har tillbringat timmar dansandes. joo jag drog ut trots allt ikväll, för att dricka lite bärs med kompisar och sen för de bästa förståd dvs. för att dansa, o fy fan vad jag shejckade rumpa... Jaaaag älskar så att dansa, och även om vår stads krogar (krog) inte är den bästa precis är det endå skojj att få shejcka där på helgarna:D Nu tar jag och kryper i sängen, i väntan på vad allt annat den här helgen för med sig... Gonatt<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback