-.-

Ilskan som finns inom mig just nu måste ut... Har just fått ut ett matteprov som jag kan säga att gick allt annat än braaaaaaaaaa! Gaaaaaaaah har en massa svärord som jag försöker hålla inom mig just nu, tur att jag tog träningskläderna med idag så att jag kan nu med det samma sticka till gymmet för att träna!

Försöker övertala mig själv att det finns värre saker just nu i livet, och det finns det också till och med i mitt liv just nu... Känns som om mina föräldrar ständigt dyker upp i min vardag, det är väll så det skall vara skulle bara hoppas att det skulle finnas mera positivt med dem och inte att man alltid skulle må dåligt då de ständigt lyckas med saker men... Fortsätt kämpa mamma <3 Varje uppförsbacke har också sin nerförsbacke!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback