-.-

Musikframträdandet gick sådär...
Har varit och fikat med alina, caroline och jonna vilket var jätte trevligt (Y)
Har annars en jätte jobbig dag idag, känns som ingenting vill lyckas alls idag-.- En av orsakerna är att jag har bråkat men min mor om en massa saker och resten som är dåligt med denna dag vill jag inte berätta här...

Skall snart sticka iväg och leda friidrotts träningen, tänkte faktist cykla till träningen och testa min nya cykel =)

Imorron kör jag igång med min provvecka vilket inte är roligt med tanke på tenterna, men är endå lite skönt eftersom man har ganska korta dagar då^^

Hoppas ni alla har en bättre dag än vad jag har, styrke kramar till alla som har det jobbigt det behöver ialla fall jag just nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Niina

Du kan få en superkram av mig! :)

Postat av: Caroline

BIG HUGS till världens bästa Santti <3

Postat av: alina

styrkekram vi klarar no dehär vännen! allting fixar no sig ska du se! :) puss

Postat av: Jonna

Miljoner megakramisar ti dej vännen, du vet att vi finns här för dej <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback