080411

Känner att idag är det en bra dag på grund av att:

  • Det är fredag
  • Matematikprovet gick hellt okej
  • Jag har fått fikat med Jonna, Amanda, Hanna , Caroline och Alina
  • Jag har märkt hur mycket underbart jag har i livet att vara glad över som till exempel mina härliga, underbara vänner<3
  • Vi har fått reda på hur hälsokunskap studentskrivningen gick, endast preliminära resultaten men jag hoppas inneligt att de inte sjunker i mitt fall. Är i alla fall jätte nöjd med vad jag presterade med tanke på hur lite jag hade pluggat och hur ångest jag hade innan skrivningen just på grund av att jag inte han plugga!
  • Skall sitta barnvakt ikväll hellt okej inte kanske världena skojjigaste sak att göra på en fredagskväll, men är endå trött så det är nog bara bra att jag har en hemma kväll, skall dessutom jobba imorgon så...
  • Får sällskap av Caro som kommer och tillbringar kvällen med mig, super bra de så jag inte behöver sitta själv ikväll:D
  • Och så måste jag säga att jag tycker det är super roligt att vi har ett litet projekt på gång med girlsen, men mera om det en annan gång thihi;)
  • + att jag skall städa lägenheten alltid lika roligt !:D

Tycker att den här låten är jätte vacker, lyssna och njut mina vänner...
Puss&kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback