1 april :D

ojj hörni det är första april äntligen, nu är det en månad kvar tills vappen och 1 maj och typ endast två månader tills jag fyller arton:D Kan det bli mycket bättre, de har också gått 1/4 del av år 2011 hellt sjukt snabbt alltså:O

Har besökt café fredrika med alina och caro alltså och sen gymmade jag och caro lite, sen var jag och mamma och handla + köpte tågbiljett åt mig, för övrigt har jag suttit 25 minuter i kö för att kunna boka tågbiljetter via telefonen (hellt sjukt länge!) men fick sist och slutligen fixad tågbiljett åt mig så imorron morgon klockan 06.06 sticker jag med tåg iväg ner till Tammerfors, på gymnastik domarseminarium och tävlingssektionsmöte =) Kommer hem imorron på kvällen:)

Här i jakobstad är det lite ruggigt väder, men som tur regnar det och inte snöar, våren är på GÅNG!(Y)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback