:')

Igår kväll efter träningen blev det en liten körtur med Jonna&Alina<3

Idag har jag skrivat modersmålstent en diktanalys. Gick nu inte så bra men vad kan man, efter det var det dags för provförberedelse till matematikprov som jag har imorron. Fattar NOLL!

Efter det blev det fika med caroline, alina och jonna:)))

Cyklade hem från stan med Alina, tycker det är så himla kul att cykla igen eftersom jag inte har cyklat på typ 2  månader, så jag tog friviligt cykeln till skolan och cyklade omväg på hemvägen också!=)

Ikväll blir det genrep inför helgens gymnastiktävling!
Och så borde jag få pluggat lite till matematiken också:/

Idag är det en lite bättre dag än vad det var igår men känner mig fortfarande lite hängig. Och fick ett tråkit samtal idag så jag blev jätte arg och ledsen. Blev lite shockad över hur jag reagerade och märke hur nära jag har för att tårarna skall komma fram... Har nog svävat lite på rosa molnen senaste tid, och det börjar nog vara dags att komma ner till jorden igen och inse lite fakta... har inte riktigt märkt hur det igentligen ligger till i mitt liv just nu. Men det är nog bara att fortsätta kämpa på:')

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback