Hallojsan

Han aldrig blogga igår, mamma tillbringade hela kvällen vid datorn höhh-.-
Igår var jag då i skolan som vanligt, vi fick klicka in vad för kurser vi villl läsa i nästa år. Äntligen så har man inte så mycket obligatoriska kurser utan mera fördjupade och preppkurser, ser riktigt framemot trean, men ännu mera ser jag framemot SOMMAREN som närmar sig allt mera hela tiden. Endast en vecka kvar på 5 perioden i skolan och sen kör jag/vi igång med 6 och sista perioden för detta läs år:D

Igår jobbade jag också på cafét, ganska lite kunder senare på kvällen så jag han fixa en massa annat där på sidan om (Y)
Efter jobbat var jag så slut så jag orkade inte med nå läxor, kollade 4 avsnitt O.C istället hehe;P

Nu sitter jag i skolan och det är dags för en ny skoldag från 8-15 och efter det blir det jobb igen!:))

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback