Härligtttt

Hahha skön då jag har 4/6 möjliga ämnen i denna period i skolan har alltså en hel del håltimmar, och har dessutom lyckats pricka in håltimmarna samtidigt som mina vänner. Enda problemet är att jag blir hellt crazy jag kommer inte ihåg när jag har håltimme med vem, visade att idag var det dags för håltimme nr# 2 med Jonna och inte med Ivar och caroline ^^ Men inte gjorde det nå inte blev fika med min vän jonna ponna istället;)

Efter skolan blev det att lägga sig ner i solstolen här hemma (trots att det var ganska kallt och mulit stund vis därute) och kunna fortsätta läsa i efterlängtade Elsas mode! har nu avslutat boken efter 3 dagars intensiv läsning, den är så himla bra bok. Den har inspirerat mig mycket om hur jag vill ändra min blogg lite här än i vår, och annars fått mig att drömma om framtiden hehe;) Som jag konstaterade åt min vän jonna idag: att jag behöver och vill ha en Hugo i mitt liv också ;D Längtar redan efter att jag skall få läsa fortsättnings böckerna i serien Elsas mode(Y)


Men nu skall jag ta mig i kragen och få gjort något, iväg till gymmet för lite träning innan jag ikväll borde plugga lite till morgondagens tent:S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback