hihi

Har just fikat med jonna först, och sen också med caroline och Ivar. har på cafét träffa på världens sötaste lillaflickbabys, som gillade mig så mycket så att hon bgörjade nästan gråta när jag gick hihi...

Har också idag mött en person som jag allra minst ville se-.- men nåjjjjaaaa så kan det gå ibland... som tur hade jag Ivar med mig så jag sen fick ta ut min ilska på hehe eller berätta åt honom om min ilska mot denna person theheh... Nu har jag en lektion kvar sen skall jag vara lat skippa akrobatikträningen och iställe sticka hem och äta snabbt innan jag skall och leda gymnastikträningen, skippar akrobatik för annars skulle jag inte slippa hem innan about ikväll nångong seeeent ikväll...

Efter träningen skall jag fira med mina vänner att det är påsklov genom att först sticka och kolla på fotbollsmatchen mellan IFk jakobstad - JBK och sen efter det skall jag se vad kvällen bjuder på:)) 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback