Hihihihih

Är så himla glad just nu...
Skolan avslutades 50 minuter tidigare idag, vi tjejjer lyckades övertala vår lärare om att vi måste slippa hem tidigare idag (fick däremot en hemläxa över helgen som skall fixas-.-) Men det gör inget, att sluta nästan en timme tidigare en solig fredag som denna var ju hellt underbart. Blev så klart fika med några av de finaste flickorna på jorden:)

Efter det stack jag iväg till doktorn mottagning och fick hellt underbart beskes yeeeee(Y) Efter det har jag hängt vid mina vänners jobb ställen snackat med dem lite, fikat med morsan och syrran. Nu blev det till något mera tråkit dvs. städningen av lägenheten. Men meret är nog det också ganska skojj, jag har så himla fiilis just nu, fiilis liksom inför vad?? Nå så klart inför morgondagen men annars också så är jag bara glad känns som om livet leker igen hehe:D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

ÅÅH jag har precis sama feeelis! SÅ NAJS :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback