Jag hinner, hinner hinner...

...eller så hinner jag inte! Så mycket roligt i livet man borde ha tid med, men jag hinner inte med allt, jag hinner bara inte med:'/ Även fast jag alltid gör 100000000000 miljoooooooner saker samtidigt!

Efter senaste blogginlägg satt jag framför datorn satt och klippte och klistrade med lite outfits bilder jag skulle lägga upp på bloggen, och efter det hade jag lovat massera min lillasyster, som hade otroligt sjuk rygg (jaa en av mina skills är faktist att jag är ganska duktig på att massera om jag då får säga de själv hehe^^) Men jo det blev nog inga bilder mer ikväll och massage fick vänta tills senare, eftersom jag fick ett smatal av Alina vännen, hon var ut och promenerade med sin kusin Sara och alinas hund, och frågade om jag hänger med. Tackar man nej till ett sådant erbjudande ABSOLUT INTE! Så jo det blev typ en timmes lenkki med dem och efter det tog jag ennu en snabb lenkki (spring) runda. Hem massera syster, duschen och nu sitter jag här och käkar var så himla hungrig hade inte ätit ett varmt mål mat sen halv 12 imorse. Så hungrig så jag just svalde det sista av pastan som säkert var 5 dagar gammal, e nästan bara jag som gillar pasta vi vårt, men jag äter nog för allas del, finns det något bättre än pasta? (fråga fast mina vänner hehe;))


Så jo inga bildre idag igen, men imorron skall jag försöka hinna blogga lite mera! Kom ihåg att det är bara att kommentera eller fråga nånting, om det är något ni undrar över (Y)

Gonattt, puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback