Känner mig kass!

Igår hade jag och caroline då bakkalas eftersom Berlingruppen skall sälja kakor idag på marknaden:)) Måstew säga att jag och caro är mästare på att baka hehe^^

På kvällen gjorde jag allt som fanns i min makt för att kunna printa ut 80 sidor domarregler för gymnastiken. Skall alltså agera domare nu på lördag i kristinestad på finlandssvenska gymnastikmästerskapen för rytmiskgymnastik. Men men men de slutade inte så bra eftersom vår printer gav upp efter 3 sidor-.- känner mig så himla dålig, får komma på lördag med svansen mellan benen och gamla regelmappen i handen och säga att jag inte har kunnat förnya reglerna, undrar nog om de skjuter mig eller om jag typ inte får sitta domare :/ Jag får bara hoppas på det bästa men de är så himla piinsamt, känenr mig så oansvarig. Etersom det hör till en domare att alltid ha koll på reglerna och alla ändringar hehe.

Men nu sticker jag till Vasa på studiebesök med alla tvåor:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback