Känslan...

Har en lite konstig men spännande känsla i kroppen just nu, nu då jag har rört mig lite här i campus området i min systers skola, och känner mig väldigt studerande bland alla andra universitets folk. Känns det kul att få studera, och även om jag vet att studierna på högre nivå är väldigt mycket jobbigare än gymnasie studierna så ser jag riktigt framemot att få sticka iväg och studera. Även om jag nog gilar att studera i gymnasiet också.

Men det känns som om jag mer och mer börjar vara redo för att ta nästa steg. Sticka iväg på egen hand till en ny stad med nya möjligheter, kompisar, studieplats och lägenhet! Jag tror det är en stor steg i livet men jag tror jag är redo för det nästa höst (2012).

Jag vet inte hur jag skall förklara det men det känns på något sätt som något spännande att se framemot^^ Nåjja bara ett år kvar i gymnasiet, de är nu det gäller at börja ta vara på den här sista tiden där. För den är ju nog trots allt en väldigt rolig och häftig tid i livet

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback