Kaos

Dagen har varit lite kaos aktigt. Det här är lite vad jag har sysslat med

  • Påskstädat
  • Fixat mat och efterrätt
  • Försökt fixa vår dator tillsammans med min bror
  • Varit på en 2 timmars powervalk
Var i stort behov av att få rensa tankarna lite och eftersom det var hellt underbart väder här i Jakobstad idag så passade det perfekt att ta en lång promenad, få fundera över att som jag har varit med om den senaste tiden. Även om det finns mycket i mitt liv som jag bara skulle vilja lägga bakom mig och fortsätta frammot så är det inte alltid så lätt! Men jag kan fortfarande bara konstatera det att varje motgång i livet gör en bara starkare i längden.. Så jag borde nog vara ganska stark just nu höhö. Nemen man måste ju bara lära sig av livet visst är det så?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback