lalalalalalalla

Tolv timmar senare efter att jag har skrivat på bloggen om allt vad jag vill/ska hinna med under denna söndag, kan jag då bara konstatera att jag har hunnit med det mesta. Jag har hunnit äta morgonmål, skriva historia föredrag med fredrika gjorde vi ikväll i några timmar fick inte skrivat klart men vi mådte hinna försöka fixa klar det imorgon på egen hand! Har inte promenerat idag nepp men istället har jag cyklat till och från sandsund, vid alinas@sandsund blev det kaffe med jonna,caro och alina förstås. Och glass i stora lass;)


(förlåt caro för att jag lånade din bild igen men jag måste bara då jag aldrig orkar ha med min "superduperbra" kamera;))

Det vad jag inte har hunnit med idag är att jag inte har hunnit plugga till morgondagens tent ännu, men skall försöka orka kolla snabbt igenom lite typ kankse i en halv timme om jag är riktigt duktig hehe:P
Men jag har däremot suttit och snackat i telefon med alina ikväll igen i en timme ungefär, den här gången var det faktist jag som får dyr räkning och inte hon. Men ibland måste man bara få prata av sig lite, och det var precis det vad jag behövde ikväll, få klaga/och fundera lite över livet!

Så jo jag har värkligen fått prata med mina flickor idag både vid alinas på dagen och med alina senare på kvällen:D helllllllt mega underbara tjejjer jag har <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback