Lördag 9 april

Feeeeeeeeest, eller nee inte fest hhehehhehe:D Men jag ler som en solstråle fast det inte är fest hahah! Det där var omotiver jag vet! thihih men ibland måste man ju bjuda på lite omotiverade oseriösa blogginlägg också!

Igår kväll hade jag besök av Caroline och senare också amanda och fredrika. En tevlig tjej snackkväll.
Idag har jag jobbat 6½ timme på en busy café, har haft sjukt snygga killkunder trodde jag skulle sätta tungan i halsen alltså gud, nu börjar det nog bli sommar då man ser sådär snygga killar heheh;D
Hade också besök av en annan snygging de vill säga Alina, och efter att jag hade stängt för dagen gick jag och Alina för att fika på ett annat café. Nu sitter jag och funderar på vad jag skall hitta på ikväll!:D

Vet inte när jag senast har varit hemma en hel helg eller hemma i hemstaden liksom, men på nå sätt stor njuter jag av det och den här helgen går ut på att bara tillbringa tid med mina vänner och allt skojj man kan hitta på med dem, har faktist saknat jätte mycket det att bara kunna vara med dem, har inte fattat att jag har inte tillbrinagt en hel kväll med dem på länge!:))

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback