Lördag!:D

Idag har jag strålat ikapp med solen haha!:D
Imotsats till gårdagen som var en urusel dag har den här dagen bara varit bra;)

Startade dagen med tidig väckning, och iväg och leda friidrottsträningen, sista inomhusträningen innan vi kör på fullt igång med sommarsässongen!(Y) Efter träningen käkade jag lunch, fixade vår dator i skick med min bror. Krattade hela våran gårdsplan i solskenet och bjöd påskhäxor på godis:D Efter det cyklade jag iväg till min farmors hjälpte henne med att klippa hennes äppelträd och sen fikade jag med henne har inte sätt henne på flera månader:') Fick en tidig födelsedagspresent/pengar av henne + lite extra pengar som vanligt hehe, nu är jag rikare igen NIICE :DD

Efter det cyklade jag hem, passade på att hälsa på Alina vid Donkken då hon jobbade(Y) Och nu har jag duschat och skall fixa mig redo för en super niice kväll med brudarna. Vi skall bland annat fira att sommaren är nästan här, firandet börjas vid Aaa-linas, men vad kvällen bjuder på det vet ingen ;DD Nu och fixa det sista innan caro kommer hit och sen sticker vi till Sandsund. Hoppas ni alla har fått ta del av lika underbart fint och varmt väder som jag har fått ha idag, ha en super bra lördagskväll alla och festa lugnt:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback