shitt pomfritt

Vart har denna dag tagit vägen;O
Idag har jag hunnit:

  • Vara i skolan (såklart)
  • Besöka FPA, Skatteverket och banken och lite andra ställen och fika med caroline under håltimmen
  • Efter skolan blev det akribatikträning (ROLIG träning idag!)
  • Efter det blev det gymnastiktränings ledandet
  • Och efter det har jag suttit på nästan 2½ timmes föräldramöte/funtionär/tränarsamling för friidrotten (suck stön jobbigt)

Har typ hunnit med mycket idag men känns endå som om jag inte har hunnit med allt... Nu sitter jag och njuter av mitt efterlängtade kvällsmål, tonfisk&räk&ägg sallad mummmmmmsss... och har än ikväll kvar läxorna och en hel del annat pappers arbete att fixa:/ Bäst att sätta igång då bara!!

Hoppas ni haft en härlig torsdag;P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback