Sommar klänningar

Har så problem med att veta vilken sorts klänning jag vill ha i vår på skolavslutningen och alla kompisars /släktingars sommar kalaser studentfester:)  Gillar alltid att på våren klä mig i mera ljusa färger det känns så vackert på nå sätt. men den blåa är nog inte hellt fel den heller, jag gillar blått, och den sko nog bli himla fin sen senare i sommar då jag blir lite brunare:D Den med guld paljetter plockade jag nog bara med för att jag tycte den var häftig men den känns inte så sommrig jag skulle kunna ja den på typ julen/nyårsfest eller liknande så det blir nog inte den. Gillar mest de två högst uppe i hörnen. Jag har aldrig haft en klänning med endast ett "band" jag tycker det är så himla fint. På nå sätt fastnade jag mest för den uppe i högra hörnet tror den skulle bli jätte bra! Vilken tycker ni att jag borde inhandla?


(alla kläningar är förestän från nelly.com)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback