Söndag igen...

...Veckorna bara rusar förbi, vi är redan inne i mitten av april:O

Han inte blogga nå igår hela dagen tillbrinagdes inomhus i en gymnastiksal trots det underbara varma vädret utomhus! Var trots allt en jätte rolig dag, känns som om jag äntligen börjar bli säker på mitt domararbete, efter någraårs bedömmande och ser framemot att viudareutbilda mig som domare till en högre nivå så kanske ni trots allt ser mig om 10 år som gymnastikdomare på OS och VM etc.

Kvällen tillbrinagdes vid Alinas med henne, jonna och Caro:D Hade mysig tjejkväll med paprika, morötter, gurka och vindruvor, dipp saltakex och en massa annat smått och gott :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback