Söndag

härliga söndag är här, har alltid varit en sån där person som gillar söndagar. Även om jag alltid har haft en massa för mig på söndagar får söndagar en att känna sig lugn endå...
Jooo ni kanske är shockade över att jag är vaken typ klockan 10 på söndagsmorgonen, shockad är ialla fall jag! Har varit hemma de två senatse kvällarna och gått och lagt mig ganska tidigt känner mig ganska pigg, men jävligt förtjyld-.- Har varit förtjyld sen i torsdags och inte kunnat träna nå:7

Söndagens planer då:

  • Äta en härlig morgonmål
  • Skriva historia föredrag med Fredrika (lär ta ganska många timmar det)
  • Plugga till matematik tenten som jag har imorgon
  • Skulle gärna ta en promenad nångong under dagen också
  • Skulle gärna också hinna fika med sina kompisar (hoppas di öppnar utomhuscaférna snart!) om nån av mina kompisar läser dehär och är också på G att ta en kopp kaffe mitt i allt pluggandet ---> ring mig!;) eller vill sticka ut och gå! Desperat här hehehe:P

Hoppas ni alla får en bra start på er söndag! Kraaam

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback