Söndagar...

Är allmänt ganska tråkiga men hellt sköna endå. Eftersom jag var i fredags på kvällen och köra med Jonna och Miika så länge och därför sov endast några timmar natten till lördag (steg upp 5 skulle med 6ans tåg till tammerfors) var jag hellt himla trött igår på kvällen efter all lördagens program, somnade vid Miikas hehe, tog därför och tillät mig sova länge imorse, sköönt, steg sen upp och åt en hellt underbar söndagsmiddag som mamma hade gjort :D och efter det fortsatte jag sova thiih, nu har jag fått städat mitt rum och tänkte bege mig ut med mamma och syster för att röja bort snön från gräsmattan ut på vägen så det smältar! Inte bara jag som vill ha vår här i vårt hus ! YEESSSSS känns värkligen som en bra dag idag för att hälsa våren välkommen ordentligt. Hoppas ni alla får en underbar söndag puss hejj <3


(Fina tjejjer på café i fredags <3)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback