Tröttis här...

Har fixat en massa staff med elevkårensekonomin (räkningar) och mina egna money staff, lyckats bygga våran printer och byta färgpatron (Y) jag e så duktig så:) Mamma jobbar kvällen idag så jag har fått se till att rasta katten höhö (vi har en liten söt innekatt som vill på vårpromenad:)) har fixat mat och just käkat kvällsmat med min lillasyster blev lite sent eftersom hon hade träningar.

Nu tror jag att jag skall gå och lägga mig joo jag vet att klockan är about 21 här i jakobstad, men jag är så himla trött och dessutom så vill jag inte försova mig imorron igen på grund av att jag är utmattad, precis som jag gjorde imorse. Skulle stiga upp about halv 6 imorse eftersom jag hade friidrottsträning klockan 6.30, vaknade först 07.05 shoho duktig jag! Nååjaaa jag stack direkt till skolan iställe för att träna nå imorse:P Fattar inte att jag kan vara så där trött hela tiden, undrar om jag har nå sömnsjukdom, finns det sånt eller klart det finns men jaaa... Jag menar när och var somnar inte jag, jag var till och med nära att somna idag i skolan på rasten när vi satt i solen där ute, det var så varmt och skönt hehe...

Men det är ju så skönt att sova. Det finns ju inget bättre än att få sova,mysa och somna i famnen på någon kille så betyder mycket för en...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback