Uteserverings säsongen

Har idag inlett utomhuscafé säsongen, fikade vid café fredrika med jonna. Även om det var för en gångs skull ganska varmt därute så blåste det så himla mycket så det var nog lite kallt att sitta utomhus. Men det var nog himla skönt ialla fall har längtat så himla mycket till att få börja sitta utomhus på sommrarna dricka en kaffe med vännerna och ta ett blåss från en LM grön, de är nog sommarkänsla den. o Joo mina kära vänner som läser min blogg jag ska försöka att inte röka!

För er som inte känner mig så bra, måste jag alltså göra er besvikna och säga att jag har rökt förut inte mycket eller så men sen i fjolsommras rökte jag ett par månader in på hösten/vintern. Tog sen beslutet att jag skall endast fest röka eftersom (det är ohälsosamt) men framförallt för att det är så himla kallt att gå ut på vintern för att röka... var hellt enkelt inte värt det :) Men jag skall försöka att röka bara lite i sommar, men det lär nog bli att jag tar en cigg nu som då bara för att det är så gott jag kan ju alltid sluta igen till nästa vinter;)

Har idag varit på café med caro och alina också efter skolan:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback