Vissa dagar är bättre än andra...

Hade en ganska kort skoldag idag, hade bara historia presentation och lyssnade då andra snackade.

Efter det fikade jag med caroline och alina och efter det blev det en 4 timmars arbets shift, eftersom både jag och alina var väldigt på gång att göra nånting ikväll eftersom denna skolperiod är typ över och vi inte har nå läxor(Y) Efter många om och men vad vi skall hitta på för nå skojj fick det bli café igen hahha brist på idér eller ;) nee men de va ganska kyligt ute också och jag hade inte hunnit vara hem efter skolan och jobbet så det fick bli att vi satt inomhus trots allt :D Kyligt eller kyligt att cykla hem sen:/

Fick ett "trevligt brev" från skatteverket, de brev som kommer en gång om året på våren och berättar om man har betalat för lite skatt ifjol eller om man har varit snäll och får vänta på att i december få lite pengar (skatteåterbäring) Eftersom jag fick så himla tråkiga nyheter ifjol och hamnade att betala en summa iställe för att få ta emot, förväntade jag mig det värsta med tanke på att jag förtjänade ganska så mycket merifjol än jag brukar men nej nej här får jag ta emot pengar:OOOOO Detta trodde jag inte shohohohoh jag får för första gången skatteåterbäring, detta har jag väntat på ända sen ajg var 13 och började jobba, julklappspengar kommer i december (även om det inte räcker långa vägar :P)

Nu är jag nog trött, imorgon skolan, provutgivning och sen gym med caroline (förstår inte hur jag skall klara de med tanke på att jag fortfarande är förtjyld tror jag får ta det ganska lugnt!-.-) :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback