10 juni

Stack med syrran till beachen för att simma, sola (inte jag då jag ser ut som en räka så-.-) och spela volly:D

Efter beachen satte jag igång med att grilla och sen snabb dusch och snabbt fixa mig, fick bli en en snabt ihop plockad chill outfit ikväll också:)) Kvällen har jag tillbringat vid O`Learys med Jonna och Tillman, blev lite fotbollstittande Jaro (vår stads fotbollsklubb) hade bortamatch i Mariehamn så vi kollade den på tv där, efetrsom jaaa jag gillar att se på fotboll och dessutom så spelar Tillman i just denna liiga lag men han har just nu spelförbud efter ett rött kort från senaste match så. men en riktigt spännande match var det :D Även om jaro förlorade 3-1:/


Ikväll har jag hemma sittar kväll, ifall ingen av mina vänner drar med mig på nånting kul haha;)


Shorts: Vila, Väska : Kapphal, solglasögon:  I am (polen) Klocka: Tommy Hilfgher, (Linne: är min systers gammal ingen aning var ifrån!)




(ursäkta för mitt råddiga rum hehe)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback