4 juni

Imorse steg jag upp klockan 6.00 så här såg min morgon ut: -fixade mitt hår, fixade syrrans hår, sminkade mig, käkade en halv smörgås och sen stress iväg till skolan! Och nej jag var inte sen, men min mor skulle på syrrans skolavslutning, och den började 9 medan min började först 10 så jo ville jag få skjuts till skolan skulle jag va klar senast kvart före 9:/ suck!

Idag har jag sist och slutligen inlämmnat min studentskrivnings anmälan, skönt de då så no kan jag ta sommar på riktigt. Har suttitrt och tittat på en jävligt lång( ursäkta svärordet) studentdimission! efter det käkade jag och alina glass (som caroline sponsrade då hon jobbade).

Snabbt hem haft en stressig dag med tre studentfester, Adams, Emmas och sist men inte minst Mikis, var jätte roligt att träffa dessa folk speciellt miki som jag inte har sätt på länge <3

Nu skall jag chilla lite, sen kommer caroline hit skall fixa oss lite för firandet av skolavslutningen! tror de kommer bli en sjukt nice kväll som vi börjar med att fira vid Tillmans lägenhet! Och sen blir det nog utgång också!:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback