Fest

Hade en jävligt kul gårkväll, med min syster, henens sambo och deras vänner:)) Först stack vi till fagernäs eftersom folk var simsjuka haha^^ Sen blev det en sväng via Björns brors lägenhet, och efter det stack vi till Netti för att chilla på uteserveringen. Kvällen avslutades ialla fall med ettt varv via Melody, där jag och syrran shejkade loss, innan vi traskade hem i den hellt otroligt varma sommarvädret så käkade vi Korv görans kebab mums:D

En hellt fantastisk kväll i mina ögon inte lika bra som förra helgen men en otroligt skön lördagskväll på sommarlovet(Y) Mera sånt!

Bilder kommer upp senare då jag har kollat igenom alla pics från igår^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback