Jag

Färdigt powerwalka för idag, så otroligt härlig väder. Som min goda vän Alina konstaterade det är nu som vi har sommar och de lär nog inte va sånhär väder hela sommaren, bra där ! Så joo de e nog bara att passa på att njuta så mycket som man hinner:D Min mor däremot som låg och sov men som vaknade när jag var på väg ut frågade mig vart jag var på väg och hon skrattade nog åt mig då jag sa att jag skulle ut och gå! Hon är inte riktigt van med att en sömntuta som jag lägger på väckar klockan för att sticka ut och gå, även om hon är medveten om att jag alltid har varit en motionsfreak, men grejjen där är det att hon alltid jobbade tidiga mornar för några år sen på den tiden då jag steg upp varje sommarmorgon och tog en lenkki runda och då menar jag inte sticka ut och gå utan verkligen jogga, de va på den tiden som jag tränade, åt hälsosamt och inte ja levde ett lika ohälsosamt liv som jag gör nu. Men nu har jag faktist bestämt mig för att jag skall bli hälsosammare igen äta bättre, och motionera igen. Det är som jag konstaterade här en dag då jag inte har motivation för att träna finns det inte motivation för annat heller. Men go girl nu kickar jag igång ett bättre liv igen !;)














Här är lite bilder för att visa hur härligt väder det var under min utestund:D



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback