sommar och sol

Jo hejj man kan nog verkligen säga att vi har sommar nu! men jag klagar inte jag älskar när det är varmt ute, tyvärr har jag blivit mycket känsligare den här sommaren vet inte varför, åldern säkert höhö... har bränt mig så jävla mycke och jag har aldrig i mitt liv behövt smörja mig med solkräm men nu så:O


Tillbringade ialla fall 6 timmar i Fäboda igår, och sen 2 timmar på en steekhet friidrottsplan, efter det fikade vi med caroline. Och idag har jag och caro steekt i fäboda i ter timmar igen, nu har jag käkat och städat och nu skall vi sticka till Gamla hamn jag ch lillsyrran för att simma och njuta av min lediga dag och hennes sommarlov:D




(så här såg jag ut då jag stack till träningen igår)






(jag o caroline dricker apelsinjuice vid mitt idag efter solande och innan hon stack iväg till jobbet)



(en pytteliten del av fäboda stranden skall nångong fota åt er hela underbara badstranden<3 )


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback