Sommar öppning

Har tillbringat kvällen istan, först kollade jag då min lillasyrra hade dans uppvisning, och grym var hon. Hon har nog ärvt sina dans gener från mig höhö eller så inte;D Senare kom också Caroline och hennes syrra Jannica till stan. Kvällen tillbringade vi alla fyra tillsammans genom att shoppa och fika och massa annat, istan var det alltså program ikväll efetrsom det var sommar/terass öppning, affärerna hade längre upp och en hel del rea:D Själv lyckades jag hålla mig från att shoppa,  eftersom jag har shoppingförbud typ 10 år frammot suck-.- Men de andra hittade en hel del! Tyckte i alla fall att vi hade en trevlig kväll både den yngre och äldre generationen höhö;D






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback