sorry

Sorry för att jag har varit väldigt dålig på att blogga men de senaste dagarna har bara rusat förbi för mig!

I onsdags stack jag till O´learys med jonna, Tillman (jonnas pojkvän) och fredrika about halv 12 tiden, det var dags för min första utekväll som arton årig! eftersom jonnas pojkvän är god vän med Cemal bartendern vid o´learys och Melody. Blev jag bjuden på drink redan innan tolvslaget. Vid tolv kom servitrisen in med världens godaste efterrätter, och mina vänner sjöng åt mig, underbart att få börja mitt artonårs liv så (saknade bara hela vårt shack just då:'/) Efter det stack vi till Melody, och kvällen fortsatte med en hel del festande med en massa kompisar, en hel del champange och andra drinkar och en hel del champange på golvet/ och på folk eftersom jag är vän med Jonna!;) Kom hem lite över 4 på natten, jag hade överlevt min första kväll ute som 18 år gammal, överlevt hemfärden (med nöd och näppa;P) och fått alla drinkar gratis av kompisar och framförallt av Tillman som som spenderade en förmögenhet på sin flickvänskompis som fylde år, Tusen tack till honom och till alla andra som gjorde min kväll till något som jag minns länge ( ja de vad jag minns från kvällen de vill säga höhö^^)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback