Torsdag

Torsdagen tillbringade jag ganska långt i sängen, blev lite lång natt så^^
Då jag äntligen steg upp, fick jag i sådär mysig bra skick börja städa och baka, eftersom mina flickor var på väg hit för att fira mig över en kopp kaffe:D Hade i alla fall en rolig kväll med mina underbara vänner <3 även om jag var lite sliten;P  Tusen tack för presenterna:D

Idag har jag varit i skolan, tackat våran rektor som går i penssion:/ fikat med vännerna och handlat lite allt möjligt inför morgondagen! Idag skall jag bara chilla här hemma ta en lugn- spa kväll, imorron har vi  skolavslutning, och efter det skall jag sticka på några vänner studentkalaser och på kvällen blir det att festa med vännerna över att sommarlovet är äntligen här!:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback