19.06.2011

Har varken haft tid eller haft något att skriva hit på bloggen innan nu. Idag har jag ialla fall sovit länge igen, eftersom det blev en held del bärs och dans igår kväll vid Melody night club:D

Idag har jag städat hela lägenheten duktiga jag,s en stack jag och mamam ut och äta på en sommarrestaurand, jätte gott avr det. Ikväll har jag först varit på ett jobbmöte och sen blev det fotbollsmatch, Jaro-Mypa slutade inte så bar för våran hemmalag -.- men nååjaa sen blev det lite bärs vid O`learys med tjejjerna:D


Lite fjantig låt, men samtidigt lite rolig (Och gammal) Men kolla in skorna hos tjejejrna i början av dansen speciellt de som visas vid 54 sekunder, Fina va?:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback