Dagens planer

Idag har jag fixat lunch åt mig och lillsyrran, har en hel del tvätt som jag sysslar med, skickat ett par viktiga mejl. Och jaa nu tror jag att jag skall sätta igång och baka nånting smarrigt, eftersom jag endå måste sitta här hemma och vakta tvättmaskinen hehe!

Ikväll blir det centralidrottsplanen här i stan eftersom vår förening ordnar friidrotts distriktstävling, och ja tränare som jag är hamnar jag att stå som funktionär så, samt kolla att allt går rätt till på plats. Men det blir nog säkert en super kväll, även om det är lite molnigt där ute och sådär lite leskit dåligt väder, nåjaa så länge det inte regnar så=)


En gammal låt igen men tycker den har en ganska bra poäng!;) seee yaaaa

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback