Yeee:)

Nu kan jag bara informera er alla om det att jag äntligen ett steg närmare min nya fresha blogg, kommer inte ännu berätta om min nya bloggadress för er, eftersom allting inte än är klappat och klart. Men så småningom byter jag hellt blogg och jag hoppas förståss då att ni även följer med mig och fortsätter läsa min nya blogg!

Och så vill jag även här tacka min underbara vän Caroline, som har gjort livet så otroligt mycket lättare för mig då hon har hjälpt mig med min nya blogg och fixat bl.a. min nya header men även tacka henne för att hon stöttar mig och är en så underbar fantastisk vän<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

PUSS på dej <3 inget att tacka för, kul bara att kuna hjälp till! :)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback