Halo

Hejsan, klockan är about 3 och jag har färdigt jobbat för idag, dessutom har mina planer för helegn tagit slut. Fattar inte det jag har en helg utan planer!:O (Förutom fotbollsmatchen på söndag kväll) meret skulle jag åka den här helgen till Vasa på friidrottstävling igen men det blev inget av det så nu står jag här hellt tom hänt, konstig känsla det här, vet inte vad jag skall ta mig till, folk säger att jag skall njuta av min lediga helg eftersom ja de dyker nog inte upp stunder som dessa för mig så ofta, o joo det är nog sant. Men jag kan inte njuta av stunder som dessa jag njuter av att alltid ha miljoner saker att göra och av att det händer och sker i mitt liv ständigt och jämt, gaaah...

Nee tror jag skall börja med att städa lägenheten, sen sticka på en lång lenkki, sen ha en spa kväll jaaaaa och försöka hitta på en massa annat program för mig, men jag hoppas att nån ringer och stör mig under min dag/helg för annars lär nog listan av saker som jag kan hitta på snabbt  ta slut ;P


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback