061210

06 december, vilket betyder "vårt land, vårt land, vårt fosterland" yepp finlandssjälvständighetsdag (Y)
Har tillbringat dagen i Vasa hälsade på min syster och hennes sambo och min brorsa. Vi var och tittade till min systers husbygge också och igen hade de kommit fram en hel del med byggande. Skitt va dukti min systers pojkvän är som bygger hela huset själv och min brorsa e också jätte dukti som fixar all el till syrrans hus:) Ikväll har jag tittat på presidentensbal från tv, en traditionell grejj jag alltid gör den 6 december.


(heidis och björns blivande hem:D)

(brorsan som drar elkablar i taket)



(Björn i full gång med att bygga)

Har haft en ganska stressig helg så än en gång har jag inte haft tid att blogga:/

Lördag blev det att leda friidrottsträning, och efter det blev det att sitta i idrottsgården nästan hela dagen och titta på stadens innebandy turnering, men jag han trots allt med lite julklapps shopping med caro, alina och jonna och med fika vid café Fredrika. På lördag kväll blev de tjejjkväll vid jonnas skojj skojj:)

Söndag blev det gymnastikföreningens julfest, och på kvällen var det dags att fira Jonas 17 års dag:)

Nu tror jag att det är dags för sängen och så blir det skoldag imorgon:)
Hoppas ni alla har en bra vecka, kramar // sandra<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback