201210

Har haft en lång dag i skolan, efter en massa lektioner "kämpade" jag mig igenom övningen inför onsdagens skol julfest (Y) Kämpade igenom övningen skrattandes som vanligt, imorron är de genrep som gäller då:))

Efter skolan blev det julklapps shoppin med Caroline, Alina och Jonna. Lyckades hitta julklappar åt min brorsa Robin och min kompis JennyPenny ;) Efter shoppingen blev det fika, vi måste ju slippa bort från de kalla vinter vädret in och sitta på ett myysigt café:))






Har just fått fin besök av min bror och syster som är hemma från Vasa, skall färga systers hår och snacka med dem lite, men jag borde hinna skriva en finska uppsats också ikväll. Men nog skall jag väll hinna med de också. Nu har jag färdigt stressat för i år, hellt onödigt att stressa inte får man nå mera tid av de int haha:D
Ha en sköön vecka alla ! 8)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jennypenny här igen!

oj vännen ha du köpt en julklapp åt mej tilåme? Shit asså ska nog inhandla nåt åt dej oxå (: ahaaru så du kmr jobba, hörru jag & familjen kmr iaf komma till jeppis denna helg på lördagen, asså på juldagen. Ska fira tillsammans med mommo&moffa & morbror o såna typer då. Efter som mor min kmr från jeppis om du minns ;) aa men iaf så då får man ju se hur de skulle passa, jag tror ja int kmr göra nåt skilt på kvällen då så de sku väl nog pasas för mej men vet ju int va du brukar göra på juldagen så?



Hör av dej bara då du vet nåt mer om när du jobbar så ska v se när de passa för oss båda (:

Postat av: Chrisinga

A exceptional happy site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback