22 december 2010

Är min turdag, jag måste bara berätta om min underbara dag.

1. vad gälle julfesten har vi endast fått positiv fedback, alla värkade gilla den! Super de då:D
2. Igår hade jag lyckast slarva bort mina nycklar, men som tur hade jag tappat dem utanför farmors hus och hon hade hittat dem idag (Y) Hur tur är inte de då!
3. Jag har fått jullov både från skolan och friidrotts-träningen, sköönt! :))
4. Morsan hade vunnit ett presentkort till en inredningsaffär vilket betyder att jag kommer få shoppa inredningsprylar, hur kul är inte de då:D
5. Har haft en super bra avslutning på kvällen vi o´Learys med mina tjejjer<3 så jävla sköön kväll alltså :D
...
och så är det min morsas tur dag också, men jag årkar inte berätta vad som har hänt henne men jaa 8)

Här är i alla fall några sköna bilder från ikväll, och mina tjejjer kommer att "hänga" mig (inside grejj) sen då de ser fotona haha :D








Vill ännu bara tacka mina underbara tjejjer som gjorde den här kvällen till något otroligt kul och minnesrikt<3 synd bara att inte amanda hade möjlighet att vara med pga, av jobb :/
Nu säger jag gonatt, hoppas ni alla har lika underbara vänner som jag har (skryt, skryt hah)
// Sandra

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

GILLAA! :D

o vuuui santti sj e du bääst! :)

Postat av: Alina

jag instämmer med föregående talare!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback