4 advent

Gud va tiden går fort tyckte just att det var lilla jul, men fatta alltså om 5 dagar är det jul och jag har en massa staff jag måste hinna fixa ännu :O

Blev lite smått sur här just, brukar nämligen alltid strax innan jul gå i julkyrkan och lyssna på de vackraste julsångerna oftast med morsan eller syrran eller någon kompis. Det är en grejj jag har gjort alltid, för att lugna ner mig från all julstress och de e så roligt att sjunga alla julsånger. Men märkte just att det skulle vara ikväll det i kyrkan. Har vari så busy så jag har hellt missa det i år, och fast jag märkte det strax innan det börjar så skulle jag endå inte hinna för jag har ännu en dramarecension och en engelska uppsats kvar att skriva ikväll! Jag blir på sant tokig snart, jag måste få jullov jag är hellt slutkörd. Redan tanken på skolan eller läxor gör att jag skulle ha lust att börja gråta. Gahhhhh och alla julklappar som fortfarande är oköpta. Som tur har jag tre dagar ledigt från arbete nu, men de tre dagar kommer att gå till julfest övningar med elevkåren, i och för sig har vi en så otroligt sjukt bra elevkår så det är jätte kul att tilbringa tid med dem. Men jag borde hinna med allt annat också.
Nee nu har jag inte tid att sitta vid datorn och blogga längre, för nu är min kaffe paus slut, dags att fortsätta stressa.






JULE FRID till er alla ! // Sandra 8)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback