All I need is you!




Just hemkommen från en trevlig, mysig kväll vid Jonnas. Har druckit glögg, skrattat och tittat på idol tillsammans med jonna, mandis, freddi, hanna, böni och jesse :D har också fått ett samtal från sverige från alina och caro och hört då jay sjöng finallåten, tyvärr så bröt samtalet höhh. Men ja kan glädja mig över att jag fick höra lite i alla fall:D
Jay vann vilket jag trodde också, även om jag tyckte att minnah var bättre ikväll:D




Tror jag skall försöka flytta mig mot sängen eftersom det blir en tidig väckning för mig about 6.30 tror jag. Måste baka bröd på mårgonen som vi skall sälja på julmarknaden för att få pengar in till vår polenresa från skolan. Har också planerat in att dra friidrottsträning imorron och stå och sälja en timme på julmarknaden. Om jag bara hinner och årkar blir det också att åka iväg till kokkola å julhandla, med morsan och lillsyrran ;)
Nu säger jag gonatt, take care <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback