äsch då!

De blev ingen medalj i finalmatcherna, vi kom fjärde. Men otroligt duktiga var vi ju och man borde ju nog ändå vara nöjd de va ju faktist över 20 lag med från början så. Men jag skulle ju så ha velat ha den där medaljen höhh... Är ännu mera sjuk än jag har vari tidigare, blev int precis bättre att försöka pressa sig själv att spela och skrika/heja på laget och efter det ännu jobba i några timmar.

Nu skall jag försöka skriva färdigt histora uppsatsen som skulle vara in idag heh, ch läsa färdigt engelska boken tills imorron, och göra en massa andra läxor låter inte precis lyxit:) Men inte har jag ju såmycke annat att göra heller nu när jag är sjuk och inte kan träna så :/

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback