Engelska...

Försöker laga engelska läxan, skall presentera en låt imorron på lektionen. Valde förstås en av mina favoritlåtar just nu. Gillade låten sen jag hörde den för första gången, och jag kan bara inte sluta att tycka om den:D

Har tänkt lite att jag skall dansa till den här låten i januari då jag har audition till "Chans" musikalen som jag har menat söka till som dansare och skådespelare. Skall jobba på dansen under jullovet då jag har tid, börjar vara lite smått nervös redan, vill, jag vill bara så slippa med i musikalen:D



Only given a short time on this earth
You gotta make each moment worth something beautiful
You gotta give every bit of you for the love

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback