fyyy för engelska : /

Har just lyckast kravla sig igenom 100 sidor till i sin engelsk novell bok som jag måste läsa till engelska kursen jag går just nu i skolan. Dum måste jag vara som väljer en bok med över 750 sidor att läsa, har bara 600 sidor kvar nu (Y) och en vecka på mig att läsa den klart. Inget problem skulle de vara om den skulle vara på svenska men då det är engelska dessutom :/ Det blir nog ingen tv för mig i en vecka framöver utan att fortsätta kämpa bara höhh;)


4 boken i Twillight serien, läser den nu som bäst på engelska

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: dinjenny

oj vännen jag blev helt rörd då jag läst ditt meddelande! <3 de helt sjukt va tiden går snabbt. Nyss va de ju jeppisdagar o vi träffades för första gången o nu e de plötsligt december, sjukt!? Jo, jag läst på fejjan att du hadd vari ti Vasa igår, men jo du hade rätt. Jag ha gaalet fullt upp för tillfället, provprovprov & återigen prov. Massa skolarbete nu innan jullovet.



På lovet SKA vi banne mig träffas, fy vad jag har saknat dig! Fastän de är närmare 100 km mellan oss kännes det endå som om jag händer någolunda i ditt liv, följer ivrigt med i din blogg nästan varje dag, ifall du inte visste? Så tack vare den håller jag mig uppdaterad + FB då försåss.



Och det du skrev om min födispresent, de behöver du verkligen inte köpa gumman, hallåå isf ska jag köpa en stor fet julklapp åt dej! Den bästa presenten jag kunde få är endå att få träffa dej<3 Det är DU som jag vill träffa.



Sköt om dig nu & så ses vi om någon vecka!



Love <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback