GAAAAAAH!

Har vari sådär smått irriterad och sur på allt idag, en sån där dag då man bara vill krypa ner under tecket och aldri mera måsta komma bort:S stress, stress, och mera stress.... saker som inte går som man vill och planerat blää för sånt! Har försökt att inte hänga upp allt pga en dålig julfest övning! Har trots allt haft en trevlig fika med några av mina brudar, sen har jag också shoppat julklappar åt syrran, morsan och farsan tillsammans med min bror så nu är åtminstone alla klappar köpta ;D

Har också hunnit hälsa på farmor, och fick träffa sin faster och kusin som var vi farmors, de bor annars i Åbo och jag har typ träffat min faster en gång tidigare för typ 4 år sen :)) Hon var jätte rolig och trevlig. En från farsans sida av släkten som vet nånting om mode, och inte beter sig som världens nördprofessor hahah inget elakt menat, men min farsas släktingar är jätte skumma hah;))


Känns otroligt skönt att inte ha nå flera lektioner för i år, men känns lite bittert att skriva en bokrecension än ikväll, som skall lämnas in imorron gaaaahhh ! Årka sandra årka lite till hahah nog skall jag väll klara av de här ----> SNART, snart så har jag JULLOV :D


(en fundersam sandra drömmer om jullov!^^)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback