Glögg :)

Min morsa skämmer bort mig just nu med glögg, nammm 8)

Hallelluja äntligen är jag klar med historia uppsatsen, och kan stolt lämna in den imorgon åt lärarn. Då va de bara kvar att fixa en power-point pressentation också men de fixar jag på jullovet eftersom jag ändå först skall ha min presentation efter julen så (Y)


(några av de böcker jag har läst för att söka fakta till mitt historia arbete - måste erkänna att jag inte har läst igenom alla från pärm till pärm men nästan heh)

Nu skall jag belöna mig själv med att titta på några avsnitt av How I met your mother som jag inte har hunnit se än :D
Gonatt folk;) kramar // Sandraaaa

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback