hallllllloooooo....

Kom just hem efter en stressig arbetsdag, märktes nog i jobbet att ett av stadens cafér har stängt, hade nog ganska många fler kunder idag. Och vi brukar inte ha brist på kunder annars heller! Men hellt skojjig arbetsdag trots att man fick springa häcken av sig hehe... 


(de är inte varje dag man ser mig med rosa kläder, Skjortan är av märket pike performance, pannbandet är från gina trico. Och enligt min syrras sambo liknar den en turban, och enligt morsan är den skiit ful hahah;) klockan är lillsyrrans och är köpt från Kapphal, halsduken är från seppälä)

Nu tror jag, att jag skall sticka på en lenkki runda trots att det är kallt där ute, men jag måste få lite frisk luft och träning. Då jag har vari inne och jobbat hela dagen! (Y)

Hejdåååå 8)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Alina

höhöh du har umgåtts för myki me Jenny tå du har blivi så rosa ;)

Postat av: Sandra

höhöhöhöhö ;) hahah kanski he :D

Postat av: Klä dig bättre

Varför klär du dig som en städerska?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback