Halllooooo

Lyssnar på Lugna Favoriter, och chillar en liten stund. Sen blir de åtminstone 8 timmar hårt arbete om inte mera. Har Historia kurs 5 just nu i skolan. En fördjupad gymnasiekurs, var man skall forska i något ämne som har med finlands historia att göra under de 600 åren som finland hörde till sverige. Aktiv, och duktiv skolelev som jag är har jag sparat det till sista minuterna dvs. tills idag. Så nu blir de att forska i gamla böcker, surfa på nätet och söka fakta och skriva en 6 sidor lång uppsats + göra en power point presentation (Y) Åtminstoen så var jag smart nog och valde ett intressant ämne, dvs. hur folk klädde sig under dessa 600 åren :D Om någon vill ha tag på mig så är det telefonen som gäller ikväll, fö ni lär inte hitta mig på facebook eller msn.

Ha de bra, kramar=)


En suvenir som Alina och Caroline hade köpt till mig och jonna från sverige, för er alla som inte vet vad det är så är det en kopp som är hur smidig som hellst. Vi alla fyra har såna här nu och de är våra nya party glas hahha;) "SÄMBER HE TÅ" ;) hahha inga fler söndriga glas, nu slår vi på stort och andvänder plast glas, som man lätt kan förvara i väskan under partykvällen haha :D Och alla har vi en egen med våra namn på, väntar redan tills jag skall få testa våra nya partyglas (Y)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

uuuuuh jag vill också o testa våra fina glaaaas! :DD

Postat av: alina

Jag o vill test vår glase!! SÄMBER :D

Postat av: Sandra

SÄMBER he tå;D jaa hööni när bli de lite party party med våra party glaase?;)

Postat av: Caroline

jaaa så fort som möjlit iaf!!! ja e törstig höhöh ;)

Postat av: Sandra

hahha jaaa jag e å törstig ! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback