Helgen:D

Sitter och dricker en stor kopp Finrexin just nu, har stegring och är jätte förtjyld:/ Måste endå fara till skolan imorron, eftersom jag skall jobba efter skolan :)

Har trots att jag är sjuk haft en niice helg, igår hade jag tänkt ha en hemma kväll, trots att de va hemma fest här i stan men inte ville jag ju fara själv på fest då vissa gummor va ju i sverige ennu då och en annan gumma var mera busy med en kille:D haha. Men jag kom trots allt fram ti de att fyy va de e tråkit att vara hemma hela lördagskvällen så de blev att fara på jeppis gaturally me Miika:D Vi sko ta ett varv via festen också men den hade redan slutat:) Kanske lika bra de va int riktigt på party feelis igår så:)

Idag har jag shoppat i kokkola, köpte en svart hellt vanlig klänning som jag skall ha på julfesten, blev en klänning trots att jag har sakt att jag inte skall köpa nå fler klänningar eftersom jag inte andvänder klänningar nå ofta men en svart vanlig klänning behöver man ju ha i skåpet så:D shoppade också en ny klocko och lite julklappar. Och så valde jag ut lite nya kläder åt lillasyrran också, hon behövde också julfestkläder så (Y)

Efter det blev det att åka och hälsa på mommo som bor i utkanten av kokkola:)) Hon är en så gammal, och ensam människa så man blir så lessen att se henne bo själv i ett stort hus med så många minnen från hennes familjs liv :`)

Nu skall jag läsa lite bloggar och snacka med mina vänner och sen tror jag att jag kryper ner i sängen och försöka bli friskare tills imorron :) // Sandra 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback